Sophie

Dagen i bilder
Melwin är så duktig på att hjälpa till. 
Nowalie tycker det är super kul med en liten extra lillebror :) Och jag tycker det är super kul med min fina Sara!
Jag tror sorgen satt sina spår.. Jag ser så sliten ut.. Tur Liam är sötast i världen!
#1 - sabina-ung mamma till 2

Guud vilka fina bilder! :) :)

#2 - Sars

Älskar dig <3

#3 - josefin

Den här månaden är det två år sedan min styvpappa tog livet av sig. Alltså, precis så som du skriver så kan ingen föreställa sig hur det vänder upp och ner på ens liv. Det är sorg och chocken. Jag var nybliven mamma när det hände och var mitt upp i en tid när jag behövde min egna mamma allra mest. Men i stället hände detta och min mamma kommer aldrig bli sig lik igen. Även om hon har ett lyckligt liv nu. Det har jag också och jag lovar dig att det kommer du också. Allt kommer lätta efter tiden. Ville bara att du skulle veta att du är inte ensam och jag vet EXAKT hur du känner. Det borde pratas mer om psykisk ohälsa, då kanske inte såna här saker hade behövt hända. Tusen kramar till dig