Sophie

Torsdag
Nu är det inte många dagar kvar! På lördag jobbar jag min sista dag innan jag går på semester, så åker vi på söndag. Väldigt tidigt. Tror jag får köpa med mig ett par celsius :P 
 
Tog en sväng till Ruppe när jag lämnat kidos på förskolan, känner mig elak som inte är där varje dag längre. Men han verkar klara sig bra! Finns andra som kikar till honom och jag åker ju dit någon gång i veckan varjefall :)
Förra året tappade han ingen vinterpäls, men nu har jag ju borstat och hållt igång blodcirkulationen så bra så nu har han ingen vinterpäls kvar :D So happy! Slipper han svettas som han gjorde förra året. Mamma kommer åka ut till honom när vi är borta, så de går ingen nöd på honom.
 
Imorgon är jag ledig och kidsen går sista dagen på förskolan idag. Sen är det sommarlov! Skönt för dom. Idag blev båda ledsna när jag lämnade, Melwin brukar bli ledsen men inte Nowis så när hon också vart det så började jag nästan gråta.. Fy.. Jag jobbar så mycket kväll så vi hinner knappt ses. Och ha dom hemma hela dagarna när jag jobbar stängning går inte, jag klarar inte av att jobba då. Sjukt jobbigt. Vill självklart ha dom hemma hela tiden, men de funkar inte. Någon dag går bra, men inte i längden. Ska bli skönt som faaaaaan med semester!
 
Imorgon ska jag och barnen luncha med Sara och Alexandra, sen ska Alexandra få sin födelsedagspresent av mig. En gravidmassage på 50min. :)
 
Sen är det raka vägen hem och packa, äta tacos och umgås med mamma.
 
Men först ut är det ju torsdag. Jobbar stängning ikväll med, så jag ska försöka vila lite nu. Har hållt igång hela förmiddagen.. Hoppas denna dag går snabbt!
 
 
Mina fina ♥