Sophie

Ett par frågor..
Ser att många undrar lite om nya jobbet.
Varför är jag inte kvar på Hemköp?
Hur det kommer gå med Icas öppettider?
Långt att åka?
 
Hemköp är jag inte kvar på för att det var ett vikariat, trodde jag skulle få jobba kvar efteråt då de pratades om det men jag fick gå. De fanns ingen plats kvar när jag ammat klart Melwin och ville börja jobba lite..
 
Jag förstår inte riktigt frågan, de har öppet 8-23.30 och jag kommer jobba kvällar och helger, dvs börja när Stoffe kommit hem från sitt jobb till stängning och helger vilka tider som helst. Ingen blir lidande förutom möjligtvis vår träning, men det löser sig.
 
Jämför vi med Hemköp som det tog 3min att åka till med bil så är det långt, ja. Men jag har alltid räknat med att jobba i stan även fast vi bor här ute. Det tar typ...20min, kanske 30min om det är mycket trafik att åka till ica väst. Helt okej restid! Jag kallar att åka från uppsala-sthlm (eller annan stad) att pendla, inte åka 2,5mil.. Det är inte pendling. Det är åka till jobbet. Får man väl ta när man bosatt sig här som vi gjort :)
 
Jag trivs redan! Hoppas jag får jobba en del och de jag träffat hittills verkar jätte trevliga allihopa :)
 
Ingen är gladare än jag!