Sophie

Kräkor
Hann knappt komma till förskolan med Nowalie när jag märkte att något inte stod rätt till. Hemma under tiden jag slängde på mig lite smink var hon hur kinkig som helst, la sig ner på golvet, gnällde, ville bara upp i min famn. Så det hela slutade med att jag fick sminka mig med en hand, hållandes i Nowalie med andra - hon ville mer än gärna pilla på sminket i sminkskåpet. Haha..
Packade in i bilen och när jag plockade ur vagnen vid fsk la hon sig ner och ville mest somna, fröknarna tyckte hon skulle hålla sig vaken eftersom de skulle äta lunch om 40. Men jag stannade kvar en stund, dels för att Nowalie inte ens ville släppa mig.
<
<
Beslutade mig för att åka hem igen med henne, hon var inte sig själv helt enkelt. När vi precis öppnat grinden på väg ut från fsk så bara sprutar det ut spya från hennes lilla mun. I hela vagnen, hela henne, överallt! Av med kläder, in med kräkvagnen i bilen, fort hem, hade hon somnat i bilen på de 4minutrarna.
<
<
Torkade av henne och la henne så somna hon direkt och sov i 2,5timmar!
Nrä hon vaknade var hon lite piggare men vi har mest suttit i soffan och kollat på Bolibompa och andra kul program. Mystjejen. Ingen lunch ville hon ha, men åt ett litet bröd när Stoffe kom hem med citysallad. Ska försöka få i henne lite dricka också.
<
<
Hemma idag och imorgon, håller tummarna för inga fler kräkor!