Sophie

Vackert.
Såhär, mina vänner ser min hårbotten ut!

Och så lägger vi till ganska mycket svullnad och en del rinnande klet. :)

 

HÄR kan ni läsa mer, hittade bilden på samma sida.


#1 - sara

å fy fan stackare

#2 - Johanna

usch det där är inte skönt. jobbigt att det inte går att lindra det heller. hoppas det blir bättre snart!

#3 - Denise - Ännu en mammablogg

usch och fy, lider med dig! Testa idomin, eller vad vet jag.. Kankse fungerar.

#4 - sara

meeh gud va hemskt!! usch mår illa när ja såg dessa bilder... lider med dig!!

#5 - Joachim

Jag rekommenderar, att du i framtiden endast använder hårfärger utan mycket allergiframkallande ämnen. På www.gronfrisor.se / www.groensalon.dk kan du hitta produkter utan skadliga ämnen på 'Positivlistan'. Listan görs av kemister i Köbenhamns kommun. Den enda syntetiska hårfärg som finns på Positivalistan är 'Elumen' från Goldwell (endast hos frisörer) och växtfärgerna 'Logona' och 'Santé' (frisörer och hemmabruk).

#6 - malin

Jag ser exakt ut som henne på bilden efter att ha färgat. Har inte gjort det på flera år nu pga av det, kan endast bleka om något. Blödande, varande sår som KLIAR SOM EN JÄVLA.. ja fyfasen! Så sväller man så man ser ut som family guy-gubben som du sa, haha. Min syster skrattade alltid åt mig, men jag bara grät för ont gör det!