Sophie

Söndag
Vaknade av spöregn imorse, yey! Kul söndag liksom.
Igår hade vi mysdag, vi åkte runt och kikade i affärer. Var på gränby i x antal timmar. Årets första julklapp inhandlad! Känns mycket bra. Vi gjorde ett fynd på BR till en av Stoffes systers barn. Nu är det bara resterande 587klappar kvar.. Heeh..
Nowis fick lite nytt, som ni såg. Himla söt pyjamas! Handlade lite mat, sen åkte vi hemåt. Nowis däckade direkt när jag startade bilen :)
Lördagsmys med chips, dipp, cola och lite godis framför tv:n.
Nowalie sover FORTFARANDE! Vaknade vid 8 och fick välling sen dess har hon sovit! Helt sjukt ju.. Men jag väcker henne inte. Hon sover tills hon vaknar helt enkelt. Och det verkar som att hon behövde sova :)
Puddungen & pastasleven :) Kul leksak!

Jag har precis sminkat mig, ska snart klä på mig och packa Nowalies väska åt Stoffe. Jag ska jobba typ hela dagen. Och Stoffe och nowis ska åka till hans syster.
En annan ska packa ner paraplyt i min väska, kan behövas. Och kanske vantar? Gummistövlar hade ju vart bra det också..