Sophie

Lördag
Godmorgon!
Jag var uppe före tuppen, släppte ut 15hästar.. Fixade ordning allt till Verner också när jag ändå var där. Fick skåda värsta coola grejen! Jag tittade ut genom fönstren i stallet och såg att Verner o co var helt galna i hagarna så jag gick ut och såg 587svanar på åkern brevid och en massa andra långhalsade fåglar. Riktigt häftigt. Först var svanarna på åkern själva, sen kom det 587st av de andra och landade på en annan åker, sen hade dom värsta uppvisningen för varandra. Det slutade med att svanarna räddade en annan ensam svan som var på den andra åkern mitt bland de andra. Aah, skit svårt att förklara :) Men de va häftigt! Skulle haft kameran!!
ω
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Ska nog åka till mormor och kika om inte hon har 2krukor som hon vill bli av med :)
Här var jag gravid, magen syntes ganska mycket. Men en sak jag minns med den här bilden var att jag vart så glad när en liten liten flicka ryckte i sin mammas jacka och sa "Titta mamma! Hon är gravid!"
De var första gången någon sa så helt random :)
#1 - Love Oliwers mamma <3

Hej!



Din blogg läste jag förut innan du fick din dotter och precis när du hade fått henne :)

Jahaa va roligt för dig. Vad jag förstått har du lidit länge utav dem icke existerade brösten? Som jag!

Vart ska du operera dig?:)

kram

#2 - Love Oliwers mamma <3

Hej!



Jahaaa va bra :)

Då är du i trygga händer. Dem är suveräna :)

Hur mycket ska du lägga in ?:)

Har du läst min blogg länge?

kram

#3 - Love Oliwers mamma <3

Hej!



Okeeej :)

Va kul!

Jag har fått 70F nu ..jag hade knappt en A kupa innan :)

kram

#4 - bantarbritta

Oh, vi brukar ha lägdorna fulla med gäss på hösten, och det är miljarder av dem! Rätt läckert! På våren brukar även massor av svanar samlas vid sjön här i byn. För stunden njuter jag av lilla rådjursfamiljen som spatserar över en av våra lägdor varje förmiddag, livet på landet är härligt. :)