Sophie

grinmaja..
GrinNowalie.

Hela dagen igår var hon så jäkla grinig, bara låg och gnällde. Sen mitt i allt så fick jag världens leende. Kunde inte gå ifrån henne en sekund utan att hon började gnälla. Hon skriker liksom inte, utan de är mest "uuh, wää, uuuuhm.." inte så farligt jobbigt men det tar på krafterna att försöka få henne glad. Speciellt när inget hjälper.

Hon sov max 15min, åt bara halva flaskan vid varje måltid, ville inte mysa i min famn, ville inte leka i gymmet, ville inte ligga i soffan, inte i babysittern..

Stört omöjligt..

Och så får jag små leenden och skratt mitt bland allt, haha..


Jag tror hon börjar bli sjuk, hon var täppt i näsan igår, kunde suga ut en del snor i ena näsan (med en nässug, för er som inte vet), hon andades rätt tungt med näsan så beror nog på det.

Men hon hade ingen temp och verkade inte ha ont. Mer än att hon grejade på näsan med händerna och klia sig i tandköttet mer än vanligt.

Hittills idag har hon varit rätt kinkig också, åt däremot upp hela flaskan både imorse och nu innan hon somnade. Hoppas hon är lite bättre idag!
#1 - Anonym

hej!

unberbar blogg, tjejen! läser varje dag=)

låter som att det är tänder på G! om hon är sådär gnällig kan hon ha ont i munnen. när min dotter va sådär så gav jag henne supp alvedon, det hjälpte! sen tog det nån vecka och en liten tand tittade fram! Lycka till!

Anna

#2 - Elin

Hej Sophie! Nu finns tavlan hos Alexandra och Neija :) Tänkte att du kan betala via internet sen, det är nog lättast.



Stora kramar!

#3 - Sanne

jag kommer mer än gääärna och myser!!

#4 - Freja

hej! har precis gjort om i mitt r'tt sunkiga vardagsrum och undrar vad du tycker om min lilla make over? :)