Sophie

bring it on baa
Jag har funderat gaaanska många gånger på vad fan vi har gett oss in på!?
Herremingud, värkar är INTE sköna grejer och jag vill gärna inte få ondare men en annan del av mig känner bara KÖR PÅ! Try me och jag klarareeeee!

Inte fan ger jag upp för lite smärta? Nejdå nejdå..

Har iaf varit ute i stallet med mamma, jag mockade och fyllde höpåsar och borstade min prins för att tillägga med ett par pauser och viftande med armar genom värkarna. Han såg helt hängig ut, tusse :( Jag dör ju om han ska gå och bli dålig nu också..


Dom är starka som inåååt och jag börjar bli lite irriterad på dom, känns som att jag vill åka in men ändå inte.
Ska packa om väskan nu tänkte jag, lägga mig på sängen och försöka sova en stund.

Stay in touch eller så kikar ni
ackis hemsida om de har
kommit upp nån liten leopardbebis
om ett par timmar ;)
#1 - Elise

Wow, du föder kanske exakt på bf! :) Än en gång, lycka till! :)

#2 - Liv

lycka till!:D<3

#3 - Sara

Lycka till =) Tror du kommer klara det hur bra som helst!! Kämpa på bara...

#4 - Lisa

GRATTIS SOPHIE!!!! Hörde från elias via kim! Vilket unikt namn, superkul ju!!



Hoppas att allt gick bra & att ni alla tre mår fint!



Många lyckohälsningar & varma kramar från oss!!

#5 - Anonym

hoppas att har går/gick bra och att ni alla tre mår bra =)

#6 - Sofia

Grattis till en gudomligt söt liten tjej.. :)Hoppas ni mår bra alla 3 och bara har det mys!

#7 - Carro

Grattis:D:D,, såg den lilla söta på akis hemsida!! Jättesöt!!!

#8 - Liselotte,21 år & mamma till Lilly

Grattis till eran lilla Nowalie. Så söt.Hoppas att allt gick bra & att lilla familjen mår bra. Och tänk att hon kom på BF & allt. Kramar

#9 - Anonym

grattis, söt bebis ni fick :) lycka till med allt !

#10 - Liv

grattis till flickan!:D hon är helt underbar!!:D:D:D kramar<3

#11 - Ellen

Nu har jag sett den lilla på ackis hemsida!! Galet va söt hon äär! o va med hår!! dukan ju fläta't me e gång! min lilla kno har ju bara lite fjun hihi!!

kram kram sophie!!

#12 - josefine

Ååååh GRATTIS till tjejen:D såg på hemsidan, vilken liten sötnos:) vore kul med förlossningsberättlese senare:) men till dess, njut:D

#13 - Elise

Grattis till lilla Nowalie! :D Jättesöt! :) Hur har allt gått?

#14 - Anonym

GRATTIS FÖR TUSAN! Grymt jobbat!

#15 - Sabina

Grattis till lillflickan! Jättesöt! :)

#16 - Linnéa

Grattis till bebisen :)

#17 - Anonym

Grattis till dottern, hoppas allt gick bra! Fint namn, min lilla vove heter faktiskt lika dant :) hihi..fast hon stavas med v ist för w.



Lycka till med allt!

#18 - sofia

jätte stort grattis! hoppas på en uppdatering sen hur det gick!

#19 - Isabell

Åh vad söt flicka du har fått, grattis!!!

#20 - My

Grattis till tjejen! Hoppas förlossingen gick bra.

#21 - Lily [ L i n d a . B l o m ]

Grattis till lilla söta Nowalie :D Hon är så fin!

#22 - Sandra

Stort grattis till lilla Nowalie. Superfint namn också. Våran lilla tös som föddes den 21 dec ska få namnet Ayla och det är tydligen inte heller så vanligt :) Hoppas allt är bra med er och att ni fick en bra förlossningsupplevelse. Mvh Sandra m familj.

#23 - Emma Johansson

Grattis! :D



har en fråga: hur gammal är du och din partner?

kram

#24 - Lisa

Men gud vad söt hon e! vad lik Erik hon är! Grattis och lyckönskningar till hela familjen! <3

#25 - Jeanine

Stort grattis till en otroligt söt liten tjej! Hoppas allt bra och att ni alla 3 mår fint! :) kramar en trogen läsare!

#26 - Anonym

Grattis...=)

#27 - camilla

Grattis sophie! så fin:D

#28 - Johanna

Såg på webbisar nyss, grattis :)

#29 - raisaaa

oj vilket ovanligt men VÄLDIGT vackert namn!

#30 - Daypereaf

order levitra - buy cheap levitra , http://buylevitradirectlyonline.com/#umztk cheap levitra