Sophie

NY TÄVLING! I samarbete med Lilla Rummet
Gillar ditt barn Pelle Svanslös?

Eller kanske sagor?


"Jag är med & tävlar hos Sophie, i samarbete med Lilla rummet.
Klicka HÄR för att tävla du med!"



Vinn ett kubbspel med bilder från Hc Andersens sagor & en Pelle Svanslös docka!

Tävlingsregler:

1. Lägg upp bilden & den kursiva texten på din blogg och länka till mig.

2. Skriv ditt bästa sommarminne här i kommentarsfältet.

p.s för att få större chans att vinna: lägg till mig på bloglovin
#1 - Love Oliwers mamma

hehe jo men precis :P haha loosers ;)

Kram Love

#2 - Johanna mamma till 2 prinsessor

Sv: ja verkligen :) tack för att du tipsade mig om denna tävling du har, jag vill vara med och jag har dig redan på bloglovin :)

Svaret på din fråga i tävlingsreglerna är för min del: Mitt bästa sommar minne hum måste ju vara från första sommaren med Leone det annars vet jag då inte hehe.

Länkar också givetvis här:

http://johannamadeit.blogg.se/2010/april/tavlar-igen.html

#3 - Annika

Jag är givetvis med!!

Har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/lilla-rummet-sophie.html och har dig på BlogLovin! :)



Mitt bästa sommarminne måste nog vara sommaren 2008 då jag, av en ren slump, träffade min sambo. Min äldsta son gick o tjatade om hans son - VARJE DAG, varje timme hela tiden. Dom föll verkligen för varandra liksom jag & Conny gjorde :) Den sommaren var underbar. Mycket sol&bad, många turer med Cadillacen, många skratt, mycket glädje... sommaren därpå visade stickan plus och de nyfunna "bröderna" fick en lillebror i december! ;)



Så "sommarflirten" blev mer än så ;)



Kram Annika

[email protected]

#4 - Linda

Åh vilken tur att jag hittade den här tävlingen som jag absolut vara med i då detta vore toppen till min Filip som älskar pussel Vi besökt Pelle Svanslös huset i Uppsala för 6 månader sen så det vore kul om han fick en Pelle docka då han ofta pratar om Pelle



Mitt bästa sommarminne måste vara två sommrar 2006 och 2009, det var då två av mina älsklingar föddes. Finns ingenting som slår det där första ögonblicket när man får upp sin guldklimp på bröstet :)



Länkar gör jag samt att jag har börjat följa dig via BL



http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-kubspel-och-pelle-svanslos-docka.html



Håller tummar och tår och hoppas på en massa tur så min lilla kille kan få en överaskning som skulle göra honom jätte glad



Kram Linda

#5 - Marie

Klart jag vill vara med att tävla!

Har dig redan med på bloglovin. :)



Mitt bästa sommarminne måste ju ha varit förra sommaren den 3 juni då jag fick ett positivt svar från stickan. Jag var gravid! Vi väntade vårat första barn. Den känslan... Ojojoj!!! Sprang runt här hemma och bara skrattade hela dan. Gick inte att ta bort leendet från mina läppar. Och att få ringa och berätta för min sambo. Lycka säger jag bara. Lycka!!! Och ut kom lilla Natalie den 13 januari i år.