Sophie

pain!
Nu är vi hemma. Fick ju inte direkt någon julstämning efter vår tripp till stan. Trist! Fyrverkerierna var ju fina iaf..
När vi kom till stan så fick jag hur ont i ryggen som helst, trodde den skulle gå av på riktigt! Sjukt jobbigt. Åkte till GränbyC en sväng efter stan, skulle kika lite på barnkläder. Fick ett hugg i ryggen, ögonen fylldes med tårar och ni vet när man håller på spy - det vattnas i hela munnen - så vart det.

Jesus!

Jag vill inte riktigt vara gravid idag känner jag.. Gaaanska påfrestande.

Hoppas jag mår bättre imorgon när vi ska in till stan bara.
Jag ska ju träffa Alexandra och Neija!
#1 - Alexandra - Neijas mamma

haha.. exakt det ni gjorde - gjorde också vi. :)

Var ner på stan, såg fyverkerierna och sen åkte vi till gränby. :)

hade man vetat det så hade vi ju kunnat sagt hej!



hoppas du mår bättre imorgon.. vissa dagar vill man bara att det ska vara över.. men du.. snart kommer hon och då är all smärta värt det! :)