Sophie

27/11
Imorse lämnade Melwin och jag Nowalie ett par timmar på förskolan, de skulle ha pyjamas party där :) Min fina mormor kom över och fikade sen har jag faktiskt varit rätt soffliggande. Perfekt med två små som varit trötta och önskar en mysdag! Ibland har man tur. Var lite nervös över att dom skulle vilja röja med mig. Har så djävulskt ont i min rygg.. Igår stod jag i duschen och tårarna bara forsade. Herregud. Nästa vecka blir det en koll! 

Efter en långsam promenad till affären för att komplettera middagen och fredagsmyset så lagade vi mat och tände ljus. Freestylade tom middagen! Det blev en kycklinggryta, med syltlök och paprika. Gudagott! 

Pysslade ihop de här efter maten, hela familjen. Duktiga mina små på småpillret! Pysselgenen kommer definitivt inte från mig. 

Nu ligger jag i sängen. Ska läsa lite innan jag somnar.. klockan ringer 04.30..