Sophie

3
3, snart 2 dagar kvar. 
 
Har varit en dag med massor att göra men har ändå lyckats känna mig rätt lugn. Vaxade mig imorse, sen lunchade vi hela familjen på donken innan Nowis och jag åkte till vårdcentralen som vi hade tid på. Hon har haft en hemsk hosta i flera veckor som vägrar ge med sig och jag vart orolig för astma, vi har det på bägge sidor.. 
Läkaren tyckte inte hostan lät så bra, vilket den inte gör. Så vi fick cocillana och en inhalator utskrivet. Så ska vi se om det blir bättre av något av de. Han sa att det kan också vara en jobbig hosta, men hon kan varken sova eller röra sig normalt så det är lika bra att testa! 
 
Det började regna och blixtra som FAN, vi såg massor av skarpa blixtar på väg ut till Rasbo. Köpte en massa godis på Godislunden, fick bra pris då en bekants svärmor äger stället. GRYMT och vilken trevlig kvinna! Åk dit! 
 
Stoffe skriver ut nya festprogram, vi la till/ändrade/tog bort lite idag. Och gjorde om bordsplaceringen, för typ 6:e gången. Inga fler ändringar nu! 
 
Betalat räkningar och sånt skoj har vi gjort med. Nu tänker jag nog gå upp och lägga mig. Igår(imorse) somnade jag vid 4 och vaknade vid 8. Så nu börjar ögonen se i kors. 
 
Godnatt!
Glad är man ju ändå, trots jobbig hosta! 
Finns inget bättre än att bli pillad i håret! 
 
#1 - åke

Hoppas ni får super bröllop