Sophie

Melwin 2år
28 februari, Melwins 2års dag! Helt sinnes vad fort tiden gåååår. Säger de typ varje dag. De går alldeles för fort. 
Den här lilla killen alltså.. Man kan inte göra annat än att älska honom. 
Han har ett humör som inte är att tala om, en vilja utav stål och så är han världens goaste unge. 
 
Nu har talet börjat ta form. Jäklar vad han lär sig ord. Nya varje dag, han försöker sätta ihop de till tvåords-meningar nu också. Jätte gulligt. 
De finns så mycket kärlek, från alla håll. Han är precis som sin storasyster, omtänksam, mysig, känslig, rolig
 
Imorse med det enda som duger just nu. Rostmacka med smör. 
Och favoritfilmen fick han med. 
Och ett par balla skor! 
 
Han fick fira sin dag på förskolan med kompisarna. Sen handlade jag med mig McDonalds mat efter jobbet, åt en sen middag alla 4 och så satte vi igång med bakandet. Melwin kastade in handduken vid 20. Hade jag också velat. ;) 
 
 
Jag minns så väl när Melwin låg i magen och vi var på UL, fick veta att det var en pojke. Bland de första jag sa "Jag är ingen pojkmamma! Jag vet inte hur man gör med pojkar.." 
Var så osäker på hur man "gör" med pojkar. Ingen skillnad mot tjejer utom blöjbytet och "the talk" längre fram ;) 
Men fy minns så väl att jag tyckte de va obekvämt, kan jag säga så? Ni förstår.
Det visade ju sig va helt tvärtemot när han väl föddes. De finns ingen finare kille och jag tror vi har/håller på uppfostrar en riktig tjejtjusare. Han kommer göra en tjej (eller kille) lycklig i framtiden. 
 
Älskade unge!