Sophie

It hurts..
Nästan varje kväll sen hon tog livet av sig har det runnit tårar. Jag somnar i tårar, vaknar ibland på nätterna och bara tänker, sen vaknar jag, gör dagen och så börjas de om. 

En del av mig dog, gick sönder, känns som de inte går att fixa. De gör så jävla ont, går liksom inte att förklara. 

Hennes mamma kom till kyrkan, hela mitt hjärta hoppade till. De värkte av både sorg och kärlek. Jag är så glad att hon kom, de kändes som att Bebban var där litegrann.. På mitt bröllop. Varför var hon inte där på riktigt?! 

Hon var min första vän här i livet, en sån vän som är som en syster. Man delar allt utom blod typ. 

De gör så sjukt ont och jag bara ältar samma ska hela tiden. Står still och trampar. Känner skuld och har en massa frågor... 

Jag har inte varit hos henne än. Hennes grav alltså. Vet inte vad jag ska säga eller göra. 
Saknar dig

#1 - josefin

Gud så fint med den lilla berlocken där. Jag kan riktigt känna din smärta och jag slungas tillbaka till den tiden-då min styvpappa gjorde samma sak. Det kommer lätta men livet blir aldrig detsamma. Vet du, jag brukar tänka att det vi kan göra är att leva ett lyckligt liv. För deras skull.

#2 - Karin

Ditt bröllop? Gifte du dig med dig själv?
Allt me ert bröllop har du verkligen betonat till ditt bröllop i din blogg. Din stora dag. Är den inte lika betydelsefullt för din man?

#3 - Karin

Ditt bröllop? Gifte du dig med dig själv?
Allt me ert bröllop har du verkligen betonat till ditt bröllop i din blogg. Din stora dag. Är den inte lika betydelsefullt för din man?

Svar: Haha.. Förlåt. Vårat bröllop. Självklart är de precis lika betydelsefullt för min man, men har valt att lämna honom utanför bloggen därför blir det lite automatiskt jag jag jag jag mitt mitt mitt mitt min min min min. Puss
Sophie

#4 - Bia

Saknar din fina blogg

#5 - Eli

Älskade vän, sitter o gråter nu när jag läser. Kände inte din vän, men alltid svårt att mista ngn nära. Jag tänker på mina föräldrar som ej finns med oss längre.
En sak vet jag och det är att du inte ska känna skuld! När pappa blev bragd om livet kände jag så -men vad hade man kunnat gjort annorlunda? Ingenting. För saker sker, hemska som goda. De hemska kommer man dock aldrig förstå varför, men händer gör de ändå.
Jag tycker du ska åka till hennes grav, du behöver inte göra ngt -bara vara där, tänka, gråta, skratta, prata.. Finns inga fel!
Tänker på dig! Kramar

#6 - Eli

Älskade vän, sitter o gråter nu när jag läser. Kände inte din vän, men alltid svårt att mista ngn nära. Jag tänker på mina föräldrar som ej finns med oss längre.
En sak vet jag och det är att du inte ska känna skuld! När pappa blev bragd om livet kände jag så -men vad hade man kunnat gjort annorlunda? Ingenting. För saker sker, hemska som goda. De hemska kommer man dock aldrig förstå varför, men händer gör de ändå.
Jag tycker du ska åka till hennes grav, du behöver inte göra ngt -bara vara där, tänka, gråta, skratta, prata.. Finns inga fel!
Tänker på dig! Kramar