Sophie

Onsdag
De senaste dagarna har varit gråa. Mått dåligt och varit ledsen om vartannat. Vet inte riktigt varför, började i söndags av en kund som var sjukt elak, jag bröt ihop i bilen på väg hem några timmar efter och sen bara eskalerade det. Galet att en människa kan få en annan att må så dåligt. 
 
I måndags var jag och mina små lediga iaf, vi var på öppna förskolan på förmiddagen och sen mös vi hemma resten av dagen. Skönt att få umgås med dom en hel dag. 
 
Jobb igår och jobb idag. Ska strax åka till gränby, Nowalie ska få ett par strumpbyxor. De har hon önskat sig. Vi ska på dop på lördag så då vill hon såklart ha klänning :) 
 
Ska följa med Stoffe till tatueraren också och så blir det träning efter jobbet. 
 
 
 
 
 
#1 - M

Usch vad hemskt.. Jobbar också inom service så jag vet precis hur det kan vara! Kram

#2 - jossan

Hej Sophie!

Läst din blogg i flera år och undrar fall man får följa dig på instagram eller har du privat?

Kram Josefin

Svar: Sophieh heter jag där
Sophie

#3 - Anonym

Hej Sophie!

Läst din blogg i flera år och undrar fall man får följa dig på instagram eller har du privat?

Kram Josefin

#4 - Anonym

Hej Sophie!

Läst din blogg i flera år och undrar fall man får följa dig på instagram eller har du privat?

Kram Josefin