Sophie

Fredag
Satt kvar på jobbet igår och gjorde en massa utbildningar, dutttii! :p
Väcktes imorse av en Nowalie, som inte hittade 'gosen' (hennes filt). Och lite senare av en Melwin, som bajsat galet mycket. Hur mycket kan det finnas i en så liten kropp? Det var upp på ryggen, vid benen och halva sängen. Nice! Men de blir så när tänder är på g. Han har 4st som håller på ploppa nu. Stackarn!
 
Tog en pw i spåret efter jag lämnat dom, kul att se förbättring på tiden! Galet varmt bara..
Köpte med mig lite blommor hem. Bla till utebordet och två små till Melwins rum. Och nu har jag lagt i Melwins 86-kläder i hans garderob, vart besviken för de va så lite kläder i 86 så jag klickade hem lite till! Kommer nästa vecka :)
Han har haft 80 så sjukt länge, vissa storlekar bara rusar förbi. Man hinner knappt använda kläderna medan andra ligger kvar längre. Hoppas på få rensa ut 80-kläderna snart.. Men de får ligga kvar ett tag till.
 
Ikväll ska jag jobba, skulle egentligen jobbat i posten på dagen men de var några sjuka så jag tog stängning istället. Går väl bra de me! Ledig imorgon och söndag, regnar det imorgon har jag lovat kidsen att vi ska åka till Leos :)
 
Oh! Idag kommer ett paket från Ellos, lite grejer till vardagsrummet!