Sophie

Ledig fredag

Full makaron hela dagen. Ligger äntligen i sängen, mår pyton :( så förkyld, tror de är bihålorna..

Har iaf vart till Gränby. Jag och barnen lunchade och kikade i affärer med Sara och Alexandra. Sen lämnade Alexandra oss för en gravidmassage hon fick av mig och Stoffe så då gick vi och tog en glass med Sara sen handlade vi lite med mamma innan vi åkte hemåt .

Hade middagsgäster här, min mamma, bror och mormor och morfar kom över. Väldigt trevligt! Bjöd på mjukglass till efterrätt. Mums!

Melwin däckade rätt snabbt, han blir helt slut om rutinerna inte är desamma. Som idag sov han inte riktigt som han brukar. Då tar han igen de sen ;p

Packat in kläder och bäddat i husvagnen har jag gjort ikväll. Stoffe och nowis åkte iväg en sväng så jag plockade och donade. Mycket som ska med när man är borta två veckor. Huh!


Nowalie fick måla naglarna på Kim :'D