Sophie

Tisdag
Det har varit fullt ös för oss. Har knappt varit hemma känns det som och när jag väl varit hemma så har jag varken haft ork eller tid till datorn. Min nya Iphone5 är så jävla bra, jag dör! Så snabb, så fin, så braaaaa!
 
En sammanfattning av de senaste dagarna.
I fredags var det klippning för Nowis, klippte en ganska bra bit. Super fin blev hon!

När Stoffe kom hem gick jag ut och red Emil. Blåste storm så kändes som hela ridhuset skulle falla samman, men de gick bra.
 
Lördagen startades tiiidigt. Mina små ville inte alls sova länge och vid 7.30 var jag ute hos Emil igen, skrittade ut en sväng. Hade ont i sittbenen! :)
 
Fixade oss och drog iväg till Solna på Noras 1års kalas. Himla trevligt.
På kvällen var jag själv, Stoffe var ut med killarna.
 
I söndags tog vi det mest lugnt på förmiddagen, var ute en sväng. Nowis fick ett rejält break down och skrek i typ 1timme. Tokdäckade i soffan efter. Lagom tills vi skulle åka på helgens andra kalas, ett dubbelkalas. För barnens kusin Theo och hans pappa Roger :) Där bjöds det på höstsoppa, korv med bröd och fruktsallad. Very nice! Köpte en stor bil åt Theo som han blev väldigt glad över, kul! :)
 
Kidsen kom i säng lite senare än vanligt men inte ville dom sova längre för det igår..
 
Vi var till BVC med Melwin, en extra vikt-koll var vi inbokade på då han inte gått upp så bra sista besöket.
Lunchade på IKEA med pappan, strosade lite där efteråt. Blockljus, servetter och nya muggar kom vi hem med.
 
Nowalie är hemma idag, inatt fick hon feber. Jätte skumt. Bara sådär.. Hon fick alvedon och somnade snabbt. Men idag är hon pigg trots febern. Vi sov en stund på soffan imorse, Melwin vaknade 5.30 men somnade om till 9.15 :) Mysigt att gosa med mitt lilla stora hjärta.
 
"Måste åka polisen, mamma. Jag är så suk!" Hon menar ambulansen, som Melwin fick åka när han var sjuk.. Tussan!
 
Lovar att ni ska få lite bilder, ska bara få tid! Melwin vaknade precis och snart kommer Jessica.
 
 
Ni följer väl mig på instagram? Där är jag så himla mycket mer aktiv, sophiiieh heter jag där. Kan ni inte skriva vad ni heter? Skulle va kul att se vilka ni är :)
 
#1 - Johanna-Mamma till Isabella

Jag heter mammajohannaw på instagram :)
Följer dig där redan.

#2 - Sandra

Jag heter sandrameya på instagram :)

#3 - Sanna

sannapettersson87
följer dig redan :)

#4 - Nathalie

Nathaliehjortman heter jag och nu följer jag dig där ;)