Sophie

Tröttsamt.
Varför ska det alltid bli mera på kvällen och under natten? Idag på dagen och likaså igår var det rätt lugnt, de kom med 20min mellanrum ungefär och höll väl i sig ca 1-1,5minut. Har klockat de lite ikväll och de kommer med allt från 8 till 4minuters mellanrum. Ska jag aldrig få sova? Hur jäkla länge ska jag behöva gå såhär? Googlade lite och det verkar som att de flesta som haft liknande har gått allt från 2dygn till 1,5vecka sen har det startat.


Just nu känns det som att det kommer vara såhär ett par dygn, sen kommer det övergå till förvärkar igen och så kommer han komma på bf. Säkert!


Hatar att ha såhär, även fast de bara hållt på sen i söndags eftermiddag. Jag blir så trött och lätt irriterad, känner mig hemsk vissa stunder. Försöker hålla humöret uppe när Nowis är vaken, så fort hon lagt sig blir jag låg och bara tittar typ. Jävligt kul tjej!
#1 - ENDENISE

Styrkekramar ♥ håll ut till v36 i alla fall och sen får ni köra färdknäppen haha :D Det var ju så Loppans förlossning startade. Gick ju ständigt med förvärkar, eller jag fick ju aldrig värkar. Sa ju bara pang boom krystvärkar. Men det startade med färdknäppen iaf :D