Sophie

torsdag kväll
Har precis gjort korvstroganoff. Ja, jag vet. Mitt i natten. Men jag börjar kl 10 imorgon och mormor kommer och ska vara barnvakt vid 16 imorgon så då passade jag på att göra lunchlåda till mig och middag till mormor och Nowalie :)
.
.
Våran laddare till macen är trasig, igen. Därför blir det såna här tråkiga / inga inlägg alls förtillfället. Ändras kanske imorgon kväll när jag har lite tid för mig själv. Slutar 19 och då är det nästan dags att lägga lillhjärtat, tacka mormor och självdö en stund. Kan tänka mig mycket tårar och ångest. Inte speciellt roligt.. Stoffe ska på firmafest dessutom.l Någon som vill joina mig? Hålla mig borta från tårar? Slå en pling!
#1 - Sara- Mamma till Yrla och Noel- tävlingen uppe i bloggen

hade ja bott närmare hade ja kommit å hållt dej sällskap :)