Sophie

friyay!
Melwin väckte oss kl 05.10 imorse. Vad är det frågan om? Svårt att vänja sig vid vintertiden tror jag.  
Vägrade somna om så de va bara kliva upp, kaffe och rostade mackor räddade min morgon. Inte ätit bröd till frukost på väldigt länge! Gott! 

Vi donade lite här hemma, ritade, byggde lego, städade lite, åt lunch och sen åkte vi vidare till gränby centrum. Mötte upp min käre mor, kikade i butiker och trängdes bland allt folk. Herregud, sluta shoppa människor ;) 
Handlade lite till middagen och så mötte vi upp johanna som följde med hem och åt hemgjorda hamburgare, hon har en Jäkla kula nu alltså! Längtar massor till januari! Min pingla blir 6 och så föds det en prins/prinsessa strax efter, eller innan? Vilket fall så längtar vi!! 

Köpte en supersöt liten mössa till bebis och ännu sötare små strumpor. Dör så mycket gulligt det finns. <3 

Jag ligger faktiskt i sängen, har inte fått optimalt med sömn och ska upp tidigt imorgon. Jobbhelg. Jippie! 
En bild från i somras. Så fina :)