Sophie

ledig fredag
Idag har jag varit ledig, låg och tyckte synd om mig själv på förmiddagen. Jäkla förkylning. Fått lite gjort iaf, de är mest Stoffe som grejat. Garaget fick sig några hyllor, vi borrade upp två gamla äppellådor från Åland på altanen, bastun fick lite ny belysning, gräsmattan är klippt, två skottkärror med en halv rosbuske är kastad, de är tvättat och efter middagen drog vi till gränby. Jag behövde shoppa lite kände jag. Haha.. 


Imorgon är det jobb, men jag har ingen röst och mår inge vidare så jag åker dit och räknar och sen hoppas jag att de fick in någon annan som kan täcka mina timmar. Ringde tidigare och bad dom kolla om de fanns någon. Så peppar peppar behöver jag bara räkna lör sön. 

Har fan inte tid att bli mer sjuk och de vet jag ju att jag blir om jag inte lyssnar på kroppen.. 😒  

Nu ska jag äta något gott!