Sophie

Äntligen!!
Hela den här veckan har varit som ett stort blurr för mig. Jag har haft mina tankar någon helt annanstans och varit så jävla nervös. Vi har ju letat efter nytt boende ett tag, så kom det ut ett fint radhus på hemnet förra veckan. Jag ringde mäklaren och bad om en förhandsvisning. Vi åkte dit i onsdags, kollade, åkte hem, ringde bank, ringde mäklaren, gav ett bud, fick ett nej, fick ett annat "säljerinnanvisningbud" av säljaren som vi tog direkt
 
Så idag har vi skrivit papper på vårt första egna boende tillsammans! Äntligen har vi något eget!
 De är fortfarande i Björklinge, men nu kan vi GÅ överallt. Ingen trafik, typ 100m till förskolan, 150m till skolan, bad, affären, pulkabacken. Fantastiskt! Trodde ALDRIG att vi skulle få det! 
 
De är verkligen helt overkligt, de gick så snabbt och känns så jävla rätt! 
 
Jag måste dock be om ursäkt. Till vänner, släkt och familj för att jag förmodligen varit världens sämsta hela veckan. Förlåt förlåt förlåt. Men nu vet ni alla varför och nu ska jag börja leta tapeter ;) 
 
 
#1 - Sofie Branteström

Men va kul! Stort Grattis till er!!

Svar:
Sophie