Sophie

Älskade små.
Idag har barnen och jag varit lediga, mamma och jag bestämde igår att mötas i stan på morgonen. Så vi ställde klockan och åkte iväg efter frukosten. Gick tll Bebbans grav och sa hej. Det vänder sig i magen när jag är där.. Hatar det. Det är fruktansvärt men samtidigt lite skönt, det hugger ju i hjärtat så fort jag tänker på henne men att gå dit och säga hej ibland hjälper.. 
Barnen tyckte det var lite läskigt på kyrkogården, vågade knappt släppa mina händer. Alla stenar och så flög det svarta fåglar över oss. Haha.. 
 
 
Efter kyrkogården gick vi till Pelle Svanslös parken, den var ju fantastisk! Helt imponerad att den får hålla sig fin också. Ingen vandalisering :) 
 
Ikea fick sig ett besök också, vi köpte ett litet växthus, några fröer och krukor. 
Och så storhandling på det. Bra dag! 
 
Väl hemma åt vi mellis i solen, det var 25grader mot husväggen. Helt sinnes! Barnen cyklade och lekte, så planterade vi fröerna vi köpt. Nu hoppas vi att vi lyckas, vore väldigt trevligt! :) Är lite ledsen över att jag inte har gröna fingrar för ett grönt huvud har jag. Ibland ;) 
 
Drog iväg på ett tabatapass ikväll, kom hem kräkfärdig. Fy tusan. 
 
Älskade små guldkorn