Sophie

Bekymmer..
Har sånt jäkla bekymmer, sluta läs nu om ni inte vill läsa om preventivmedel osv. 

Jag åt p-piller förut, vart gravid med Melwin, ammade och åt minipiller, åt vanliga p-piller ett tag, satte in p-stav, tog ut p-stav och nu har jag ingenting. 

Så..Jag får inte äta p-piller säger min bm för att vi har nånting i släkten, p-stav vore så jävla skönt att ha men de funkar inte alls på mig. 

Så fort jag tog ut staven så slutade migränen, jag har inte samma humör, den "dåliga" hyn är bättre, yadayada.. 
Allt bra, förutom att jag har mens två gånger i månaden. Det går 2v imellan. 
Seriöst! 

Min bm ville att jag skulle låta kroppen vila lite så jag skulle komma i fas igen efter staven, men hur går det då tycker vi?! 

Vad fan är de här? Äckelhelvete. 
Vad tusan gör man? 

Jag har inte haft mens mer än 3-5dagar EN gång i månaden. Tills efter Melwin, eller ja, staven typ. 

Är så trött på att inget funkar. 
Har funderat på typ kopparspiral, men är livrädd att de sk göra ont. Får panik av tanken på att de ska göra ont att sätta in/ta ut den. 
P-piller vart jag gravid på och stav funkar inte. Helst inga hormoner säger bm.

Bli nunna kanske då? 


#1 - Sanne

Har två kompisar som har kopparspiral. En av dom har till och med bytt en gång. Hon sa att det gör grymt ont (mindre smärta om man fått barn tydligen). Men hon är iallafall jättenöjd med sin, trots lite smärta:)

Svar: Åh va skönt! Frågan är ju om de är värt när de gör bajsont, haha..
Sophie

#2 - Aofia

Jag har kopparspiral. Kändes inte att sätta i den. Har iofs inte bytt någongång men att sätta i känns inte och jag som inte fixar hormoner tycker den är toppen!