Sophie

De finaste.
 
 
Det här är den finaste låten jag vet. 
 
Och detta är den finaste tjejen jag vet. 
 
Träffade hennes mamma idag. Vi kramades och det var så skönt att prata med henne, veta att de håller ihop och fortsätter. Det finns inget jag hellre vill än att ha vår fina Bebban tillbaka. Åh så jag vill vrida tillbaka tiden, vara 7 och leka Spice Girls igen. 
 
Jag sa till hennes mamma idag att hon har ju alltid funnits i mitt liv och så nu bara.. Borta. Jätte konstigt. 
 
Vi pratade ett tag sen var jag tvungen att jobba igen och jag klarade 1minut i kassan sen bara forsade tårarna. Jag har verkligen tur som har så fina kollegor som stänger kassan och låter mig gå iväg, den andra kommer med en stol, en varm kram och berättar att jag inte måste vara stark hela tiden. 
 
Jag ÄR stark. Jag klarar jobbiga situationer. 
Men just de här... Verkligen det jobbigaste jag vart med om. Och ibland får det väl brista. 
#1 - Anonym

😴😍💖

#2 - Anonym

😢💕💕💕

#3 - emelie

Många styrke kramar <3

#4 - Nasha

Hej! Hittade din blogg idag och läste det här inlägget. Så himla sorgligt att du har förlorat en vän. :(