Sophie

Check check.
Vet ni hur lättad jag känner mig nu? 
Pratade med Stoffe om färgen och berättade att alla mina inspobilder är INTE med den färgen. Han förstod hur jag menade och gick med på att göra som jag ville. Älskade älskade. Så glad. Att man kan bli glad för en jäkla färg? 
 
Alexandra har beställt lite färgprover på en sida som kanske är aktuell för deras klänningsköp. 
Så skönt. 
 
Ska visa Stoffe en blogg jag hittade idag, så jäkla fin och sjukt bra inspo. 
 
Har pratat med en bekant som jobbar på ett hotell i stan, så snart är hotellnatten bokad med! Sjukt bra. Jag tror vi tar två nätter. Första natten för mig och tärnorna, mysa hela kvällen innan - de väljer om de vill sova kvar eller ej, hotellfrukost på dagen D, iväg till Hair Team för fix osv. Och sen träffa min kärlek! Kan inte bli bättre!