Sophie

Alltid en mammagris.
Idag är jag så jävla trött. Jävla skit trött kan jag meddela. Ni vet när man typ börjar gråta för minsta lilla, ont i huvud och kropp och skiiiiit. Orkar inte med sånt. 

Så less på sjukdomar nu. Först "fejkkoppor" som visar sig vara höstblåsor, sen förkylning, sen vattkoppor, sen förkylning och nu vattkoppor. Melwin har knappt varit på förskolan. De märks på honom här hemma också, han börjar bli piggare nu och han klättrar, hoppar, typ utför vansinniga stunts i huset så man tappar andan! 
 
Och så är han som en igel på mig. Tar jag ett steg vänster, tar han ett steg vänster. Går jag och hämtar vatten följer han med. Han sitter i mitt knä när jag är på toaletten. Han sitter utanför duschen när jag duschar. Han står tätt intill när jag lagar mat. Alltså. Jätte gulligt, men de blir lite jobbigt med.. 
De bästa av allt är att han pussas väldigt mycket. Och kramas. Och säger "älschaa ejj" vilket såklart betyder "älskar dig" på hans språk. Jäkla sötnos! 
 
 
Han är heltokig iaf. 
 
 
Mamma kommer strax hit, hade tänkt jag skulle hinna till gymmet men jag börjar 15 och hon har inte kommit än så de blir jäkligt tajt med tid. Orkar inte stressa. Åker dit imorgon kväll och lördag istället. 
 
 
Melwin aka koppan ♥