Sophie

Ledigmåndag
Godmorgon lediga måndag! Så jäävlaaaa skönt att va ledig. Nowis har sån himla hosta och ont i halsen så igår när jag kom hem va hon jätte ledsen, slutade med att hon och jag somnade i min och Stoffes säng. Stoffe sov på soffan. Ingen chans att han hade fått plats, haha. De här lilla barnet rör sig hur mycket som helst. Och gnisslar tänder. Gos när hon kryper tättintill, efter 2sek får man en spark i magen och så ligger hon tvärs över hela sängen igen. Haha. 
 
Idag kommer min mamma hit, vi ska tvätta alla fönster. Bara 8fönster på nedervåningen + en stor inglasad altan. Hujedamig. Klockan 14 får jag en paus, då ska Melwin och jag till BVC. Tänk att han blir 2år på fredag! 
 
Efter bvc tänkte jag åka till guldfynd och hämta/lämna in ringarna. Skönt att få de klart. 
 
Nu ska jag plocka undan alla grejer i fönstren!