Sophie

Jag har skrivit...
..men de har inte funkat att publicera. Skrev ett långt himla inlägg om när jag var till Bebbans grav. Tryckte på publicera, från mobilen och svosh så var det borta. Riktigt irriterande. Så ja, jag har varit lite arg på bloggen ett tag. Heeh. Men nu så. 
 
Snart är det jul och jag har några klappar kvar att köpa. Till Stoffe och till Liam. Sjukt svårt till killar ;) 
 
I år ska vi fira jul hemma hos oss och jag har bakat julgodis idag, för första gången ever! Det blev en wienernougat och tomteskumfudge. Ska prova göra knäck också, de verkar rätt svårt men jag måste prova. Kanske imorgon. 
 
 
Väntar fortfarande på den där förbaskade snön. Vi hade snö/is här för nån dag sen. Men Uppsala verkar bli grön över jul. 
 
Stänger i 3dagar i rad nu så nu ska jag hämta mina små, mysa lite med dom innan jag drar.