Sophie

Married.
5dagar som gifta! FAB! 
 
Vilken jäkla fest de vart, hade så himla kul. 
Hela dagen va så bra, något för varmt dock. Svettades liksom bort. 
Lisa, min barndomsvän, sminkade mig. Alicia på Hair Team fixade mitt hår. Fantastiskt bra alltihop! 
Vi fotades på Ulva Kvarn, ett fint ställe strax utanför Uppsala. 2timmar i gassande sol. Jesus! Här med mina fina tjejer! Sara, Alexandra, Johanna♥
Nervositeten kom i kyrkan. Magen vände sig och hjärtat hoppade ett par extra slag. 
Vi gick in och där satt alla våra vänner, hela familjerna. Den enda jag saknade var Bebban. Men så tittade jag till vänster så satt hennes mamma där med min mellanstadielärare Marie, världens finaste människor! Glädjetårar! 
 
De här bilderna är bara några av de jag lagt upp på instagram, så mer kommer när vi fått de från Linnéa som fotade oss. 
 
Ännu mer glädjetårar när min bror fått komma dit!! Åh vad glad jag blev. Världens finaste bror!! 
Han kunde inte vara där under hela kvällen så han höll ett tal rakt från hjärtat när vi kom till lokalen, vid brudskålen.  Det var så fint så både jag, Stoffe och Kim fick tårar i ögonen. Några fler också tror jag.. 
Vår perfekta tårta! Och caketoppern! LOVE! 
Första dansen som gifta. Vi skulle ha dansat till våran låt "I'm yours* med Jason Mraz. Men vi tycker den är lite svår att dansa tryckare till som vi gjorde, så vi böt i sista sekund till EMD "hallelujah". Fruktansvärt fin låt. 
 
 
som skrivet så kommer de fler bilder. 
 
De kanske dröjer då vi åker på bröllopsresa på lördag! :D 
 
 
#1 - Linda

GUD så vacker du var!! :)