Sophie

Lördag
Uppe med tuppen denna lördag. Jobbhelg, börjar 9. 
Igår var jag och mina små lediga, så himla skönt. Vi åkte till gränby och fixade lite smått till middagen. Bra avocados är ett problem att hitta i denna stad. Vi har aldrig bra på jobbet, trist då jag älskar avocado. 
Hem och åt soppa till lunch, kidsen smaska i sig som bara den. 
Mell sov från 12 till 16.30. Mycket trött. Här hemma får han sova så länge han vill, är man trött så är man. 
Nowis och jag fick besök av Anna, mycket välbehövligt. Kaffe och bullar och en masssaaaaa prat. Med sig hem hade hon två kassar kläder till hennes lilla Klara och Klaras kusin. Perfekt med vänner som har yngre barn. Slipper jag skicka ut allt på tradera :) 
 
Pappan i huset kom hem, så jag och barnen började ordna med tacosen. Mycket gott. 
De små högg in snabbt :P 
 
Så vart det Idol, men kidsen bara tjafsade med varandra och sprang runt så de fick gå och lägga sig båda två. 
Den lilla brorsan revs i ansiktet, så Nowis fixade plåster alldeles själv :) Kunde knappt öppna munnen, hehe.. 
 
Och nu är vi här. Eller jag. Resten sover fortfarande så jag låter de sova.. Tråkigt att jag inte kommer träffa dom förns ikväll :(