Sophie

Torsdag
Kidsen var lediga igår, så vi åkte till gränby och fikade med Sara. Nowis fick köpa sig en väska. En ananas-väska. Haha.. Med egna pengar! :)
 
Både jag och barn somnade, Melwin sov i 4,5timme. Nowis i 3 och jag i 2. Superskönt! Så igår kväll efter middagen åkte jag och Nowalie till Ruppe, red ut en sväng. Fixade till hovarna gjorde vi med.
 
 
Imorse när vi kom till förskolan hade jag såklart glömt matsäck. Första gången. Fick dåligt samvete, de har utflykt och ingen matsäck :( Men som tur var så fick dom varsin frukt av förskolan!
Blir så fel när man är ledig, tror ju typ de är måndag idag, haha..
 
På hemvägen stannade jag vid ett stall här i närheten, kikade lite ang. Ruppe. Om de kanske kan ta emot honom på sommarbete, de va inte alls omöjligt. Jag ska ringa en person till och kolla pris osv så har vi tur kanske Ruppe får komma hit :D
 
Nu ska jag städa lite sen lägga mig ute i solen. Ikväll är det jobb!