Sophie

Onsdag
Har min heliga lugna stund i soffan just nu. Nowalie är lämnad på förskolan, Melwin sover och jag har ätit frukost. Fryser som jag vet inte vad gör jag. Börjar bli kallt nu :) Finally! Har hellre riktigt kallt än de här slaskiga, klibbiga vädret..
 
Igår la jag ut hästtäcken på blocket och fick 7mail direkt. Så idag kommer 2st hit och tittar lite. Skönt att bli av med lite grejer, kommer ju aldrig använda täckena igen.
 
Annars händer inte så mycket, tar nog en promenad och hämtar Nowis senare så struntar jag i löpbandet ikväll. Spenderar hela kvällen med mitt stora hjärta. Ni vet, han som håller om en när man ligger och sover, han som smyger ut från sovrummet på mornarna så ingen ska vakna, han som ringer på dagarna utan att ha något att säga. Ni vet han? :)
 
 
 
#1 - Anna

Jag vet :)