Sophie

Onsdag

Har precis kikat på greys, som slutade väldigt...konstigt? Vilka dog nu liksom? Åkte iväg på fm hem till Kelly för att träffa en bunt mammor, trevligt som alltid! :)

BVC efter det med Melwin, Stoffe hämtade Nowalie så Melwin och jag åkte vidare till gränby, träffade mamma och kikade i lite affärer. Fick med mig lite saker hem :) Always!

De här inlägget har tagit 25min att skriva..


Nu ligger jag i sängen med Nowalie på min vänstra sida och en febrig Melwin på högra, ammandes. Mysiga älsklingar! ❤

Skit sprutor.. Varför reagerar mina barn på dom? :(

#1 - Anonym

Många barn får feber av just vaccinationssprutor och det är ju för att man i en väldigt liten dos sprutar in sjukdomen som man vaccineras mot...

#2 - Sophie

Svar: ja jo jag vet de men tycker det är lite konstigt att bara en del reagerar..