Sophie

Hej feber.
Vi var ut en sväng efter middagen, Nowalie var jätte pigg och glad så kom vi in och hon blev genast alldeles seg igen. La sig i soffan med dockan med ryggen mot tv:n, ville ha "lälling" och sova.

Så "lälling" fick hon, tandborstning och temp-check. 39,4. Bara sådär..

Tidigare idag har hon hostat så mycket och hårt att hon kräkts..

Vad är det min lillskrutta har fått för smitta? :(
Får se hur natten blir, hon har vaknat 1gång, fick en alvedon och lite vatten. Tror hon går in till oss nästa gång hon vaknar. Lillälsklingen!
 
Godnatt!
#1 - Nathalie

Hej :) Du jag tänkte på en sak.. Dom där prickarna lilltjejen hade, har hon kvar dom? För min son hade liknande prickar för någon månad sen och då hade han en halsinfektion och fick äta pencillin. Jag tänkte eftersom att hon har feber nu... Hur som helst hoppas jag att hon kryar på sig kram! :)

Svar: Hej! Näe prickarna är borta faktiskt! Hon har nog fått en rejäl förkylning bara. Tack! Kram
Sophie