Sophie

Melwins dop! Lånade bilder..
Melwins gudföräldrar är mina kusiner Sanne och David♥
Världens vackraste storasyster, hon skötte sig exemplariskt i kyrkan. Stod lugnt första tiden, sen bjöd hon på en liten dans-show när de blev lite musik!
Som ingångslåt hade vi somewhere over the rainbow (Som sjöngs på Nowalies dop) men enbart på pianot!
Sedan sjöng en kvinna en av våra favoritlåtar "Hallelujah", ni vet Jeff Buckley...
Min första kompis, Christina "Bebban". Henne kände jag när hon låg i magen :) Älskar att vi fortfarande är nära vänner!
Min fina prins!
Mmm! Till det goda! Mitt buffébord med fika! MUMS!
ALLT hembakat!
Kardemummabullar, kanelbullar, negerbollar, hallongrottor, cupcakes, cake pops, två st tårtor, jordgubbskompott, ananaspaj, kärleksmums, sockerkaka, små söta kakor med blåbärchoklad, rulltårta "peach melba", rulltårta med choklad, pistagelängd, kaffe, te, saft.
 
Det fanns att välja på med andra ord!
 
Tusen tack för all hjälp, jag har då inte bakat allt detta själv. Men en del! :)
 
Det kommer fler bilder, förmodligen efter semestern.
#1 - Marina

Åh, ni är ju bara en sååå vacker familj!! :)

#2 - Bia

Vilka fina bilder från dopet,var har du köpt din fina klänning?

Svar: Tack! Den köpte jag på Gina Tricot förra året :)
Sophie

#3 - Sofia

Negerbullar... hm

#4 - Sara

Jag ska ha dop för min Charlie nu i Augusti och det är ca 30 gäster. Jag har ingen aning om hur mycket och vad jag ska baka så jag tänkte fråga - hur många var det tänkt till Melwins dop? Och ca hur mycket av varje gjorde du? :)