Sophie

Här händer det grejer!

Gjordes en undersökning och då var jag öppen 1 cm, de bestämde för "ballongen" och 30min senare kom läkaren in och förberedde för det. Så gjorde hon en till undersökning och skulle samtidigt sätta in ballongen. Då var jag öppen 3cm redan så någon ballong vart det inte. De va bara in på förlossningsrummet och ta hål på vattnet, då hade jag öppnat mig till 4 cm. Vattnet var ju galet varmt och gojsigt :p nu ligger jag med lite värkstimulerande dropp och täta värkar! De går undan :)

#1 - Idha

Lycka till nu! :)

#2 - E

Woho, lycka till! Se till att klämma ut lillebror innan morgondagen bara! ;)

#3 - ENDENISE

IIIHHHH ♥ LYCKA TILL! kram kram kram!

#4 - alexandra

Lycka till! :)

#5 - Love Oliwers mamma

Guuud va spännande...Kraaam

#6 - Bia

Lycka till nu är det spännande

#7 - j

Hejjahejja!:) nu är han snart här!

#8 - Sara

Jag går på nålar här på jobbet, nervös ju hihi!! Lycka till fina du, älskar dig <3

#9 - Malin Gustavsson

Lycka till, du är så fin på bilden! :) Kram

#10 - malin

Lycka till :)

#11 - Anonym

Lycka till!

#12 - Mamma Evelina

Åh vad spännande!! :) Är dålig på att kommentera men kikar in här då och då. Lycka till! Kram

#13 - Sofie

LYYYYCKA TILL!!! :)