Sophie

Onsdag kväll.
Haft en härlig dag, Nanette och Johanna kom över. Skönt att prata lite, de är de enda jag berättat för vad som hänt. Nästan. Nanette behöver annat att tänka på med så vi hade det mysigt. ♥
 
Var på föräldramöte ikväll, alltid lika kul att få veta lite mer om vad de pysslar med om dagarna. Efteråt drog Linda och jag ut i spåret för lite intervallträning. Så sjukligt jobbigt! 
Nu mår jag som en påse skit. Mår fortfarande illa nämligen. Och i spåret kom det magonda så nu är det både och. Jävla piss, vad fan är de här? 1vecka med magont och illamående. 
 
Nu ska vi snart lägga oss, hoppas jag slipper panikont inatt..
 
#1 - Elin

Två kommentarer på samma dag, inte illa, är så dålig på att kommentera annars så :) Men det är så märkligt, för jag har också haft ont i magen och mått illa från och till i snart två veckor?! Funderar på om man dricker för lite, men jag går runt med min vattenflaska hela tiden hemma... Man får väl bita ihop och hoppas det går över. Imorgon ska jag köpa hantlar! Lycka till med styrkan imorgon! Pepp :)

Svar: Hm, vad konstigt! Ja kanske är det så, men jag tycker jag dricker ganska mycket ändå. Ja, precis. Det är väl de, men fortsätter det bör man nog kolla upp det. Jag tänkte ta ett grav.test, just för att utesluta att det är det som spökar. :/ Nu tror jag inte att det är så, men orolig blir man ju..
Vad kul! Vad köper du de? Vet du pris på de? :) Tack och lycka till själv!
Sophie

#2 - Elin

Jag fick tips av en kompis att det finns på rusta av alla ställen! De har ett 15kg-set, två stänger som man fäster vikterna på och sen olika skivor till på olika vikt så att man kan välja belastning själv! Ska åka och kolla om en stund så då vet jag om det är något att ha eller inte, men de låter precis som det jag är ute efter :) Tror det kostade 279kr, under 300 i alla fall :)

Svar: Grymt ju! Hoppas de är bra kvalité! :)
Sophie

#3 - Elin

Köpte inte hantlarna, de var alldels för stora för min smak! Men köpte deras 2x3kg i stället som jag kan hålla i när jag pw:ar på mitt löpband och såklart köra styrka med så länge :) samma kvalitet som de på stadium. Om du ser 4kg någonstans får du gärna hojta till!

#4 - Linnea

Hejhopp! Jag brukar läsa din blogg och har gjort länge :) har barn i ungefär samma åldrar som dig, Lewis är 2,5 & Lydia 8 mån! Tänkte bara berätta att jag haft ett sjukt illamående (precis som vid grav) och magont.. Jag hade magkatarr. Äter tabletter då och då receptfria från apoteket, det HJÄLPER!! Du kanske har något liknande? Livet som två-små-barnsmamma kan vara jääävligt stressigt & påfrestande ibland.. Jag vet! Hoppas det löser sig :-) kul att läsa om er vardag, känner igen mig så mycket! Kram från Linnea :)