Sophie

Torsdag
Bästa dagen i veckan. Jag längtar till torsdagar! Vet ni varför? För Revenge går kl 21! VÄRLDENS bästa serie, alltså man sitter ju på helspänn HELA tiden!

Skulle gått till förskolan imorse men som vanligt var vi för sega, kom härifrån kl 8. Då ska hon va där. Så vi tog bilen.. Det småregnade dessutom så de va väl lika bra de. Nu har jag betalat räkningar, Melwin sover i bilstolen och Stoffe ligger inne i sängen. Han är hemma och är sjuk idag.. Förkyld. Ni vet ju hur killar blir när de är förkylda? ;) "Jag mår sååå dåligt" Så han får väl ligga där inne :)

Jag ska skriva en liten matlista, för 3veckor ungefär. Det är fasen skit svårt. Men SÅ värt.

Ska försöka hålla mig hemma typ hela dagen. Det behöver vårt lilla hus! Tvätt överallt, grejer tamejfan överallt. En liten pingla har en förmåga att ha leksaker ööööverallt! :)
#1 - Josefin

Var har du köpt Nowalies ridhjälm? Tycker de i plast med byglar är så klumpiga, men jag har bara sett sådana i så små storlekar. Hennes ser så smidig ut.