Sophie

Fredag
Har hunnit med mycket på förmiddagen. Nowalie och jag gick upp vid 8 ungefär, lekte litegrann och åt frukost. Diskade, plockade undan, slängde i tvätt i maskinen och dammsög. Mamma och min morfar kom förbi på en kaffe och lite lek med Nowis. De va jobbigt att se morfar så dålig, han har varit inlagd på sjukhuset en vecka och jag förstår inte alls varför han blev utskriven då han fortfarande har ont och inte alls är pigg. Han brukar vara pigg! Han älskar Nowalie så mycket så de va kul att se honom vara glad för en stund. Men de kändes inge vidare när de åkte igen, han va så omtänksam och frågade om magen, hur jag mådde, pussade extra mycket på Nowis osv. Som att de kanske var sista gången vi sågs. Usch, hemska tanke. Jag hoppas så mycket att han blir bättre.

Lämnade Nowalie på förskolan strax efter de åkt och sen var det bara hem och hänga upp tvätten. Nu slappnar jag av litegrann innan jag ska åka och jobba.

#1 - marina

svar: ahaa på så vis :) när är er lille pojk beräknad att komma :)