Sophie

Söndag
Väcktes av en jätte ledsen Nowalie imorse. Hon ville inte ha någon frukost alls och la sig på mig och mös framför bolibompa. Tills hon börjar hulka och det kommer upp massa spott, efter en stund och en alvedonsupp fick jag i henne lite festis och yoghurt "mera, mera" sa hon när jag tvångsmatade henne. Tussan.. Att de ska va så svårt att bara känna efter själv att de kanske skulle vara gott, fick lägga henne i famnen och nästan trycka in skeden i munnen - då förstod hon ju att de var gott och att de behövdes. Hon blev mycket bättre men sov länge på min mage, när Stoffe vaknade så sov vi tillsammans i våran säng alla 3.



Efter ett par timmar var hon betydligt piggare så vi åkte till mickelsmäss en sväng. Hittade inte ett smack men de var skönt att få frisk luft tyckte både jag och Nowis.

Nu sitter vi hemma med kinamat i magarna, en hyrfilm som snart ska slås på. Lillhjärtat sover förhoppningsvis för natten, hoppas hon mår bra imorgon. Gillar inte när hon är dålig. Känner mig så maktlös :(