Sophie

Om en vecka.
Om en vecka är min prins borta. 7 fina år tillsammans. Känns så stört jävla sinnessjukt! Hatar mig själv för att jag måste göra det men känner samtidigt att det är för HANS bästa. Han har fått ett fint liv tillsammans med mig, väldigt fint.
Jag kommer sakna honom i all evighet♥ Men först har vi 6dagar på oss!!
.
.
Tack Desirée för att du hjälper mig!
#2 - Bästis

Verner kommer bli glad för att få springa på de för alltid gröna ängarna, att slippa ha ont och snubbla titt som tätt. Han kommer minnas era glansdagar och han kommer för alltid att minnas sin bästa vän - dig. Jag förstår att det är tungt och jag kommer göra mitt bästa för att finnas här för dig under den svåra tid som kommer. Men du gör rätt - och det vet du innerst inne. Jag älskar dig och jag finns här närhelst du behöver mig. <3<3