Sophie

Måndag, lilleskutt
Galen helg, minst sagt! Jobb, hälsade på Bebban, tröttfredagsmys hemma, möhippa för alexandra, tröttsöndagsmys, födelsedagsfika hos Pernilla, filmmys igår. Möhippan va awesome!

Den här dagen har varit väldigt seg so far. Vi har myst, varit i stallet, myst, lekt, Nowalie har sovit en del, gråtit en gång.. Hon blev ledsen nyss, hon rev mig i ansiktet riktigt hårt så jag sa åt henne på skarpen och då blev det lilleskutt-tårar. Och så försöker hon klättra upp på mig och lägger huvudet mot benen, riktigt klängig. Tror det är hennes sätt att säga förlåt :p Så fort jag pussar henne och säger "älskar dig" så ler hon och leker med något annat :) Men fy sjutton vad ont de gör när hon rivs, helt hårdhänt!

Klockan 18 har jag bokat ett Core-pass på gymmet. Blir säkerligen en stund på löpbandet efteråt.