Sophie

Finaste bröllopet någonsin
Vart har den här kalla, hårda Sophie tagit vägen tror ni? Hon är spårlöst borta. Bevittnade och deltog i det finaste bröllopet jag någonsin skådat. Kan det vara för att det är mina bästa vänner? Nej, de va helt enkelt jäkligt vackert. Jag berättar mer om det lite senare, jag mår faktiskt ganska dåligt idag. Huuh.. Alexandras bror fyllde mig med vin! ;p

Jag läste ett par rader i kyrkan, höll ut med tårarna ända till slutet.
Jag höll även ett tal. Inget jag skrivit ner eller så, jag bara pratade. Rakt från hjärtat till mina fina vänner. Även där höll jag ut ända till slutet. Fy sjutton.

Allt var så vackert. Alexandra, Fredrik, småtjejerna, Hanna, jag, Johan, Chippen, tårtan, dukningen, lokalen, vädret, allt och alla.

Tack för att ni valde just mig som brudtärna, jag älskar er båda två och önskar er all lycka i framtiden♥


(ett tips för er som ska skriva i gästboken
när ni går på bröllop:
Skriv när ni kommer dit,
INTE när ni ska gå hem
och har fått i er dricka. Hahahoho)
#1 - Elin

Du var jättefin! Det var ni allihop!