Sophie

JAG VET!
Jag blir snart tokig på alla kommentarer, sms som folk skickar att det kommer upp en ruta där det står att man ska fylla i anv.namn + lösen till veronicas blogg. Veronica är tjejen som gjorde min design och jag har kontaktat henne ang. det! Jätte snällt att ni är uppmärksamma, men jag lovar att jag läser min blogg oftare än vad ni gör. Jag märkte det för flera dagar sen!

Vore bra om Veronica svarar och kan fixa det dock!
#1 - marina

ja jag får oxå upp den rutan!

#2 - johanna mamma till 2 prinsessor

Jag kan kolla om jag kan ta bort det åt dig

#3 - Angelica

Det beror nog på att vissa bilder som du har i din layout är länkade från hennes skyddade blogg.

#4 - Maria

Vart har du köpt nowalies växasäng och hur mycket kostade den? Letar för fullt i affärer och nätet, men hittar inget jag vill ha. Blir tokig!! Tacksam för svar! :)

#5 - Anonym

men lugn..

#6 - sophie,

maria: den hittade vi på blocket, men den kommer från ulva trä..