Sophie

Onsdag kväll, magbilder
Humöret blev ju bättre under dagen, jobbade med fina människor, trevliga kunder och en timme tidigare hemgång. Nowalie blev överlycklig när jag kom hem :) Lillskruttan!
Vi har busat och lekt hela kvällen, såg även på halv åtta hos mig. Min barndomskompis mamma Susanne lagade maten ikväll, fruktansvärt mysig kvinna! Såg ni programmet?

Har inte haft någon tid över att ringa bm heller, är lite orolig. Har små ont i magen titt som tätt. Har försökt känna den lilla men de är nästan omöjligt, men jag tror jag kände ett sprattel iaf.

Här har ni magen ikväll iaf, den liknar magen jag fick med Nowalie, tycker jag.

 

Nowalie-magen


Annars går det väl bra, bortsett från magondet. Är väldigt trött, så fort jag anstränger mig så vill jag nästan lägga mig och sova en stund. Det kan bero på att jag håller på bli förkyld dock. Järntabletter och en massa bra vitaminer äter jag. Mår lite små illa på kvällarna så jag måste tugga tuggummi och dricka mycket vatten hela tiden.

Får höra mer och mer på jobbet, av kunder och kollegor att det syns nu. Loving it! Fy vad jag älskar gravidmagar. Så jäkla mysigt.

Jag trivs, även om det är tungt ibland. Vi får det bästa tillslut!