Sophie

Torsdag
Är slut i min kropp! Lämnade Nowalie på förskolan som skulle på utflykt - som varje torsdag. Åkte direkt till gymmet, sprang och power walkade i 30min, kunde inte andas - solen låg på förjävla mycket i det löprummet. Jesus! Öppna ett fönster liksom. Om de gick.. Gjorde plankan x3, sidoplankan x2, båten, styrketränade armar, ben och så gjorde jag mycket mage i en av maskinerna. Fick hjälp av en tränare och så bokade jag in ett instruktionspass på söndag. 1maj. Dagen efter valborg, hahaha.. Men jag börjar jobba kl 8 1maj så det blir lugnt ändå :)


Om 2timmar börjar jag jobba och jobbar ända till 21.15 åker direkt till stallet och kvällsfodrar sen lär jag vara död :p

Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?
#1 - Maria

vad är det du gör på jobbet? kassa, golvet eller ngt annat? :)

#2 - Zara

Kul när man trivs med sitt jobb! Vad jobbar du med? :)

#3 - Meja

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!