Sophie

Pampers Active Fit
För ett tag sen fick vi hem ett paket med Pampers från Buzzador.
Jag gillar dom inte alls! De luktar så mycket kiss efter bara en timme och hur ekonomiskt är det att byta blöja varje timme. De blir fort fulla och sitter inte alls bra på Nowalie. Så tummen ner för Pampers!



Det var däremot jätte kul att få prova blöjorna. Idag fick jag hem ett nytt paket, med Neutrogena Stress Control.




#1 - sara

ja vart medlem för ett tag sen men hur ofta får man mail? å hur får man poäng igentligen?

#2 - sara

ok tack för svar :D

#3 - Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: hoppas hon gillart :) Jag har aldrig testat frikadeller till W, kankse värt att prova :)

#4 - Matilda o Tintin

Håller med! Det är dom sämsta blöjor jag testat till Tintin. :-(

#5 - Amanda

Jag jobbade för Procter & Gamble när jag var 19 (dom har kontor här i Edinburgh), och jag var reklamation-ansvarig för bla pampers. Och jag kan säga att ringer du P&G's kundservice och berättar att du är missnöjd, så kommer dom kompensera dig och skicka en kupong så du kan köpa nytt paket, eller två :) Så var det för 3 år sen iaf! :D

#6 - Jennie

Har testat neutrogena men min hy tyckte inte alls om det, den blev fruktansvärt fet :/

Hoppas de funkar bättre för dig :)

#7 - Elise

Jag tycker de är helt okej förutom att de luktar kiss typ direkt... Men inbillar mig att de är bättre för pojkar som kissar typ framåt? :D

#8 - Nihilarian

Vad innebär det att bli medlem rent praktiskt? Vad förväntas man göra och i vilken utsträckning? Hur fungerar det? :) Jag läste på hemsidan, men det kändes som att det var lite högtravat!



Skriv gärna om Neutrogena sen! Vill också testa. Jag har använt andra produkter i samma serie förut och varit toknöjd. Nu testar jag clinique :)

#9 - Lea

har fått samma som du! är riktigt nöjd med blöjorna, nu ska bara neutrogena testas!! spännande!! :)